Ostatnie komunikaty:

Wt
Cze
26
2018
26 czerwiec 2018
Wt
Cze
26
2018
Cz
Cze
07
2018
Śr
Cze
06
2018

dotacja

Oferta specjalna!

Cudowny zakątek Warmii!
Wspaniała okolica:
cisza, spokój!

15 minut samochodem
do centrum Olsztyna!

>>Sprawdź aktualną ofertę<<

emapa

Korzystamy z dofinansowania…

WFOSiGW-z-napisem-200px

„Uporządkowanie gospodarki
wodno-ściekowej
w Gminie Gietrzwałd etap I”

UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Czytaj więcej…

Zrozumiałem

Polityka Prywatności   

Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
    Pliki cookies (tzw. ciasteczka) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
    Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
    Pliki cookies wykorzystywane są w celu:    1) Dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb    2) Tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości    3) Utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła
    W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:    1) niezbędne pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu    pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;    2) wydajnościowe pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu    3) funkcjonalne pliki cookies, umożliwiające zapamiętanie wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;    4) reklamowe pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
    W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
    Administrator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
   



Ważne!

Referat Obsługi Jednostek

Kierownik Referatu

– 89 524 19 03

Stanowisko ds. księgowości budżetowej

– 89 524 19 03

Stanowisko ds. rozliczęń i spraw pracowniczych

– 89 524 19 31

 

Zakres spraw i zadań do realizacji:

 

1.Organizacja, realizacja i prowadzenie wspólnej obsługi jednostek organizacyjnych, dla których na podstawie odpowiedniej uchwały Rady, Urząd jest jednostką obsługującą, a w szczególności:

1/ prowadzenie w całości rachunkowości jednostek obsługiwanych zgodnie z obowiązującymi przepisami i na podstawie przekazanych przez kierowników jednostek, opisanych dowodów księgowych w zakresie zapłaty zobowiązań,

2/ gromadzenie i przechowywanie dokumentacji finansowo-księgowej,

3/ prowadzenie obsługi kasowej jednostek obsługiwanych,

4/ obsługa finansowo-księgowa wydzielonych rachunków dochodów, o których mowa w art. 223 ustawy o finansach publicznych,

5/ prowadzenie obsługi finansowo-księgowej funduszy socjalnych jednostek obsługiwanych,

6/ koordynowanie czynności inwentaryzacyjnych składników majątkowych jednostek obsługiwanych,

7/ przygotowywanie sprawozdań finansowych i budżetowych, w terminie umożliwiającym ich zatwierdzenie zgodnie z obowiązującymi przepisami przez kierowników jednostek obsługiwanych,

8/ przygotowywanie analiz niezbędnych do sporządzenia planów finansowych i ich zmian, w terminach umożliwiających ich sporządzenie i akceptację przez kierowników jednostek obsługiwanych,

9/ prowadzenie sprawozdawczości statystycznej w zakresie wykonywanych zadań,

10/ prowadzenie obsługi rachunków bankowych jednostek obsługiwanych,

11/ prowadzenie obsługi kadrowej w zakresie ewidencji dokumentacji dotyczącej zatrudniania, zmian w okresie trwania stosunków pracy i zwalniania pracowników w obsługiwanych jednostkach,

12/ organizowanie wypłat wynagrodzeń i innych należności dla pracowników i osób zatrudnianych na podstawie umów cywilno-prawnych w jednostkach obsługiwanych,

13/ ewidencjonowanie danych o zatrudnieniu i wynagrodzeniach,

14/ przygotowywanie danych do sprawozdania o średniorocznym wynagrodzeniu nauczycieli,

15/ przygotowywanie kierownikom jednostek obsługiwanych informacji o konieczności prowadzenia windykacji należności,

16/ przetwarzanie danych osobowych pracowników zatrudnianych przez jednostki obsługiwane w zakresie i celu niezbędnym do wykonywania zadań w ramach wspólnej obsługi tych jednostek.

2. Opracowanie harmonogramu realizacji dochodów i wydatków realizowanych przez poszczególne jednostki.

3. Prowadzenie kontroli celowości i zasadności wydatków ponoszonych przez jednostki organizacyjne, przedkładanie Wójtowi informacji w tym zakresie.

4. Sprawowanie adekwatnej, skutecznej i efektywnej kontroli zarządczej w zakresie powierzonych obowiązków.

5. Przedkładanie Wójtowi projektów zarządzeń i uchwał związanych z realizacją zadań referatu.

6. Pracownicy referatu mają prawo żądania od jednostek obsługiwanych informacji oraz wglądu w dokumentację w zakresie niezbędnym do wykonywania zadań w ramach wspólnej obsługi tych jednostek,

7. Prowadzenie ewidencji poszczególnych jednostek w zakresie podatku VAT i sporządzanie informacji w tym zakresie.

2.1. Kierownik Referatu Obsługi Jednostek realizuje zadania Głównego Księgowego Urzędu i jednostek obsługiwanych w zakresie objętym planami finansowymi poszczególnych jednostek.

2. Do zadań kierownika referatu należy w szczególności:

1/ sprawne wykonywanie zadań, ustalanie zakresu obowiązków, odpowiedzialności i uprawnień dla poszczególnych stanowisk,

2/ wykonywanie czynności wskazanych w art. 35 ust. 1,3,4,5,6 i 7  ustawy o finansach publicznych,

3/ zapewnienie prawidłowego obiegu, ewidencji, opisywania i przechowywania dokumentów oraz opracowywanie procedur załatwiania poszczególnych spraw,

4/ nadzór nad przestrzeganiem przez pracowników referatu terminowości załatwiania spraw i terminowości przekazywania dokumentów finansowych,

5/ dokonywanie okresowych ocen kwalifikacyjnych podległych pracowników,

6/ inicjowanie i opracowywanie projektów decyzji, wytycznych i zarządzeń Wójta oraz projektów uchwał Rady w zakresie prowadzonych spraw,

7/ wykonywanie dyspozycji pieniężnych w jednostkach, dla których wykonuje funkcję głównego księgowego,

8/ zgłaszanie Wójtowi i Skarbnikowi odstępstw od realizacji harmonogramów planów finansowych obsługiwanych jednostek,

9/ dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym oraz kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych w tym poprawności podziału na operacje dotyczące działalności statutowej i gospodarczej w zakresie współczynników i prewskaźników VAT,

10/ przeciwdziałania przypadkom naruszania dyscypliny finansów publicznych.

Referat Rozwoju Społecznego i Promocji

Dyrektor/Kierownik:


Agnieszka Zabłocka

agnieszka.zablocka@gietrzwald.pl

Kierownik Referatu – pokój nr 8

- 89 524 19 10

Stanowisko ds. sportu, zdrowia i inicjatyw lokalnych – pokój nr 10

- 89 524 19 33

Stanowisko ds. komunikacji i promocji gminy

89 524 19 15

Godziny urzędowania:
poniedziałek: 8.00 –16.00
wtorek-piątek:7.00 –15.00

Czytaj więcej...

Referat Podatków i Opłat

Dyrektor/Kierownik:


Krystyna Dzikowska

Pokój nr.3

Kierownik (wymiar podatków i opłat)

tel. 89 524 19 04

Stanowisko ds. księgowości podatkowej, windykacja

tel. 89 524 19 27

Stanowisko ds. gospodarki odpadami

tel. 89 524 19 26

Stanowisko ds. opłat za wodę i ścieki

tel. 89 524 19 20

Godziny urzędowania:
poniedziałek 8.00-16.00
wtorek-piątek 7.00-15.00

Czytaj więcej...

Referat Organizacyjny i Spraw Obywatelskich

Dyrektor/Kierownik:


Halina Bienkiewicz - sekretarz Gminy

Pokój nr. 6

Sekretarz

– 89 524 19 08

Stanowisko ds. ewidencji działalności gospodarczej, stypendiów szkolnych, sekretariat

– 89 524 19 00

Stanowisko ds. obsługi rady

– 89 524 19 16

Stanowisko ds. ewidencji ludności, dowodów osobistych, archiwum urzędu

– 89 24 19 02

Informatyk Gminny

– 89 524 19 28

Stanowisko ds. kadr, bhp, szkoleń

– 89 524 19 28

Godziny urzędowania:
poniedziałek: 8:00-16:00
wtorek-piątek: 7:00-15:00

Czytaj więcej...

Referat Rozwoju Gospodarczego

Kierownik Referatu

Dorota Grzeszczuk

tel. 89 524 19 18

Stanowisko ds. gospodarki nieruchomościami

tel. 89 524 19 14

Stanowisko ds. planowania przestrzennego, opłat adiacenckich i ochrony środowiska

tel. 89 524 19 14

Stanowisko ds. zamówień publicznych i obsługi rad sołeckich

tel. 89 524 19 10

Geodeta Gminny

tel. 89 524 19 14

Czytaj więcej...

Urząd Stanu Cywilnego

Dyrektor/Kierownik:


Jan Kasprowicz

Pokój nr. 1

Telefon kontaktowy:
– 89 524 19 01 lub 89 524 19 08

Godziny urzędowania:
poniedziałek - 8:00-16:00
wtorek-piątek - 7:00-15:00

 

Zakres spraw i zadań do realizacji:

1/ sporządzanie aktów stanu cywilnego /urodzeń, małżeństw i zgonów/,

2/ wydawanie odpisów z aktów stanu cywilnego,

3/ prowadzenie akt zbiorowych do sporządzonych aktów urodzeń, małżeństw i zgonów,

4/ przyjmowanie oświadczeń o uznaniu ojcostwa i prowadzenie rejestru uznań,

5/ przenoszenie do rejestru stanu cywilnego treści zagranicznego dokumentu w drodze transkrypcji lub odtworzenia, w drodze czynności materialno-technicznej,

6/ wydawanie zezwoleń na zawarcie małżeństwa przed upływem ustawowego terminu wyczekiwania,

7/ wydawanie zaświadczeń o zdolności prawnej do zawarcia małżeństwa za granicą,

8/ wydawanie zaświadczeń o zdolności prawnej do zawarcia małżeństwa wyznaniowego ze skutkiem cywilnym,

9/ wydawanie zaświadczeń o zamieszczonych lub niezamieszczonych w rejestrze stanu cywilnego danych dotyczących wskazanej osoby,

10/ wydawanie zaświadczeń o stanie cywilnym z rejestru stanu cywilnego,

11/ prowadzenie postępowań dotyczących uznawania orzeczeń państw obcych na podstawie przepisów kpc, rozporządzenia Rady Europy Bruksela IIa i umów międzynarodowych,

12/ dokonywanie w aktach stanu cywilnego wzmianek dodatkowych w oparciu o orzeczenia sądowe, decyzje administracyjne, protokoły, oświadczenia, uznania wyroków sądów państw obcych,

13/ przenoszenie własnych aktów stanu cywilnego sporządzonych w formie papierowej do rejestru stanu cywilnego w aplikacji „Żródło”,

14/ unieważnianie aktu lub aktów stwierdzających to samo zdarzenie,

15/ unieważnianie z urzędu wzmianek dodatkowych w przypadkach określonych w ustawie prawo o aktach stanu cywilnego,

16/ przyjmowanie oświadczeń o powrocie małżonka rozwiedzionego do nazwiska noszonego przed zawarciem małżeństwa, nadaniu dziecku nazwiska męża matki, zmianie imienia dziecka, wyborze nazwiska, jakie będą nosić małżonkowie i dzieci zrodzone z małżeństwa,

17/ wydawanie decyzji administracyjnych w sprawach zmiany imienia lub nazwiska,

18/ aktualizowanie w rejestrze Pesel danych dotyczących stanu cywilnego na podstawie zagranicznych dokumentów stanu cywilnego.

 

Wzory pism

Stanowisko d/s obronnych, obrony cywilnej i zarządzania kryzysowego

Kierownik:

Henryk Wankiewicz

Stanowisko ds.

obronnych, ochrony cywilnej

i zarządzania kryzysowego (wtorki i piątki)

– 89 524 19 16

Rodzaje alarmów, sygnały alarmowe POBIERZ

 

Do zadań stanowiska należy:

1/ opracowywanie planów obrony cywilnej i zarządzania kryzysowego,

2/ opracowywanie dokumentacji Akcji Kurierskiej,

3/ opracowywanie planów świadczeń osobistych i rzeczowych,

4/ organizowanie służby stałego dyżuru,

5/ opracowywanie zestawów zadań i kart ich realizacji,

6/ prowadzenie spraw zarządzania kryzysowego,

7/ reagowanie na zdarzenia kryzysowe poprzez powiadamianie ludności o zagrożeniach i sposobach zachowania się,

8/ prowadzenie spraw związanych z kwalifikacją wojskową i rejestracją,

9/ prowadzenie spraw dotyczących imprez masowych,

10/ wyrażanie zgody na użycie materiałów pirotechnicznych.

azbest

facebook logo

ludki 250

TELEFON ALARMOWY
500 804 600

 

SMS OD GMINY
799 448 105

w treści wpisz nazwę sołectwa
(bez polskich znaków)

BIP

nkgt-web-banner-01

mguide

Urząd Gminy w Gietrzwałdzie - All Rights Reserved
GIETRZWAŁD - GMINA PEŁNA CUDÓW
2012 © szatko